مدافعان حرم

ستاره های دنباله دار . . .

مدافعان حرم

ستاره های دنباله دار . . .

؛ «خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند»

افلاکیان | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ | ۰ نظر

فرمانده سپاه فجر فارس شهادت شهید مدافع حرم را تسلیت گفت

سرتیپ پاسدار غلام حسین غیب پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس با ارسال پیام به خانواده شهید ایمان خزاعی نژاد شهادت این شهید مدافع حرم را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: چه زیبا فرموده امام عارفان که؛ «خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند» بی شک عمل به مرام آرمان شهیدان و استمرار راه ابر مردانی که به عشق ولایت، و با نثار خون خویش، بهای سنگین سربلندی و تمامیت ارضی و حیثیت و شرف انقلابی ما را پرداخته اند، سخت دشوار است و ادای حق بزرگی که شهدا بر ما دارند جز به پیروی از خط ولایت و عمل به وصیت آنان ممکن نیست و براستی در مقابل عظمت شهیدان و منزلت شما شاهدان شهید، چه می توان گفت.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب شهادت برادر پاسدار ایمان خزاعی نژاد که در دفاع از حرم آل الله و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام به ملکوت اعلی پرکشیدند را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله)، خانواده معزز و صبور شهید، بازماندگان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

  • افلاکیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی